Monday, June 25, 2012

SUMPAHHH RINDUU KAU SAYANGGG :((


ASSALAMUALAIKUM , ok seriously dah lme x update , hari nie free macam2 nak luahkan kat bloggie nie ha , aku just nak btau yang aku memang RINDU GYLE BABI kat bestie yang plaing aku sayanggg IZZAH HAMIZAH BINTI SUHAIMI !!

comel kan gua wear uniform sekolah , HAHAH ! form 4 aku masuk sekolah banang , n time 2 lah kenal budak sayangg nie ha , aku diam je macam ape , budak baru kan , dah lame dlm kelas tuh lepas bape hari kiteorg pon dah mula tegur n mula rapat , g rehat same-2 , makan same-2 , g toilet same , ponteng kelas pon same -2 .. HAHA  ! mmg DEGIL gyle kiteorg ,, kalau keje sekolah dye x buat , aku pon x buat , sbb kalau kene marah bia same2 kene ,, HAHA ! mse form4 mmg dah macam hape , lagi2 kalau kene marah ngan cikgu FAV , "TAN KOK ENG" hahaah aku nie perempuan tp selalu kene denda ngan dye , sebab aku ketawe je dlm kelas pon kene denda kan .. hobi aku mmg ketawe je , hari-2 kene denda , tp xpena serik , smpai dah bosan kene denda so aku pon ponteng kelas BI . ahahah , hobi aku ngn iza kat sekolah adalah TAWAF 1 sekolah bnyak2 kali sebab bosan !! AHAHHA naik je form 5 kiteorg still 1 kelas ,  ha nie mula sedihhhhh dah nieee :( AKU RINDUU KAU !!
#RINDU TIME BERATUR KITE BERGOSIP
#RINDU REHAT SAME-2
#RINDU KENE DENDA SAME-2
#INDU PONTENG KELAS SAME-2
#NDU G SUKAN SAME-2
#INDU NAK TUMPANG UMAH KAU TIME SUKAN :((
#RNDU NAK NANGIS N KONGSI MASALAH SAME-2
#RINDU DUDUK SAME-2 :((
#RINDU GELAK SAME-2

kau je kawan aku paling best kat sekolah weyy , smpai msuk poli nie ha , xjumpe lagiii  y 1 kepala macam kau , kawan2 kat poli pon baik , tp y sebijik macam kau xdeeeeeeeeeeeeeeeee :( nak lagi sorg mcm nie :((
 teringat pulak dulu mase balik sekolah jew , petang-2 aku redah g taman kau , amik kau then jalan-2 masuk taman orang , kampong orang ,. smpai x jumpe jalan keluar ! hahaha rempit berdua je kite , lagi best !! ha lagi-2 best bile citer pasal pakwe masing-2 duluuu kann :(( mase form5 lah macam-2 dugaan yang aku dapat , kene gosip bercinta ngan cikgu lah , judge aku playgirl lah , sume mengarot bodohh , tapi kau je yang tau citer sebenar , kau je y paham aku , kau je y bagi aku SEMANGAT ! kau je y selalu ade ngan aku bila aku SUSAH n SENANG kat sekolah tuh . sbb tuh sampai sekarang aku fikir kau je KAWAN yang PALING AKU PERCAYA n PAHAM aku , habis je form5 , 3 bulan kite x jumpe kan , then dapat tau dua2 dapat form6 , mmg happy gyle aku , sbb kite akan dapat same2 lagi kan macam form5 , tp malangnya terpaksa berpisah gak sbb aku kne PLKN :( mmg nangis la mase tuhh kan , asik kene pisah je kite nie haaa .. kuar je PLKN engat kan boleh la lepak , dapat pulak masuk politeknik . lagi la aku frust x dpt jumpe kau , 6bulan aku kat sane , kau pon bz g sekolah kan , aku cuti sem pon xsme ngan cuti kau , lepas je cti sem terus ajak kuar ! siap mama aku teman , hahahaah biasalah kan , kau pon paham aku kan sayangg , kalau kuar mmg kene ade ngan mama aku , ahaha time nie paling BEST !! KITE SHOPPING SAME -2 :))
ok aku nak kite jumpe macam nie lagii weyyyy :( tah bile la dapat kan , makin lame makin jaoh jew kite , tapi aku nak kau tau AKU SAYANGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG KAU IZZAH HAMIZAH !! kau la paling best best best .. jage diri baik2 sayanggg :( 

No comments:

Post a Comment