Monday, March 28, 2011

shopping :))

kalau duit ade nie lah jadinye .. huhu ..
SHOPPING time ! :))
best ..
paling suke sebab rase bebas gyle .. huhu ..
mate nie sakit wey sume nak beli .. tapi agakagak lahh .. tale abis an sume wit y ayah bg 2 hari lepas .. kene lah sepsep yew .. sebab next week na shopping nan kawan2 lak .. :))
ok misi utama p kedai kasut sebab kasut y aku pakai tak sesuai mase shopping nie ..
ermmm beli y paling selesa n senang aku na jalan .. HAHA !
sebbek ade OFFER beb .. ta rugi aku .. huhu .. JIMAT ckit :))
dah beli teros pakai BEB ! HAHA ! tale bla lah an .. malu sey apek tauke kedai uh senyum je nengok .. HAHA ! kasut y aku pakai mase pegi shopping teros  masok an dalam kotak .. err PELIK tapi BENAR .. huhu ..
ermm ok misi seterusnya :)) DRESS plak :))
sume kedai dress masok , berjamjam try .. but ta minat ! HAHA !
biase lah .. na beli mesti kene suke gyle n puas hati nan baju uh baru leh beli ..
masok kedai amoi nie .. ttbe nmpak 1 dress ,
wahh cantik sey .. ha harge lagi cantik sey .. ha na kuar duit pon sakit sey .. HAHA !
MAHAL uh tahan lame + berkualiti .. 
so jangan bising lah era ! HAHA !
WALAUPON gigil tangan nie na kuar an duit tapi TETAP beli .. sebab dah berkenan ..
selagi ngah ade duit bek aku beli .. kang 1cen dah tade nyesal t ta beli .. huhu ..
ok jalan lagi ~~ then nampak kedai aksesari girl an ..
ha beli lagi .. nampak y cantik aku kaot jew ..
duit kuar lagi .. aduiiiiiiiiiii :(
ok dah puas ! dah penat ! BALIK lah :))
balik jew kire sume harge .. ha amik kw ! banyak sey wit kuar .. kosong dalam handbag dah ..
BOROS ! ha PADAN !!! HAHA ! diam tak perlu kata apaapa :))

 

No comments:

Post a Comment