Friday, June 14, 2013

Feeling Empty

ASSALAMUALAIKUM 
happy weekend babehhhhhh !
as usual aku akan update something yang happy je kan , tp hari ni tah la rasa lain siot .
susah nak tidur je sekarang , pastu asik pk bende yang bukan2 .  kenapa ha ??????

 
aku sndri xtau ape y aku fikirkan . 
aku rasa KOSONG gila sekarang .
makin nak dekat hari bahagia ni makin bercelaru otak .
hari bahagia xsemestinya nak tunang or kawen okayyyyy .
tp hari bahagia dalam hidup aku ni , biar aku sorg jela y tahu .
walau ape pon yang jadi , aku kene KUAT DAN TERUS KUAT .
alhamdulillah aku masih ade mama ayah dan adik beradik yang sangat penyayang , dorg la y selalu ada bersama aku bila aku susah ataupon senang . tp xsemua cerita kite akan cite kan org luarkan . kekadang kite kene rahsiakan juga supaya kite bole survive diri untuk jadi seorang yang berdikari dan seorang y kuat tanpa org lain . selagi aku bole handle masalah aku , aku akan handle sndri . 
tp pelik dan sangat pelik sebab aku xtau kenapa aku rasa cmni sekarang , rasa sunyi , rasa seorang diri , rasa sedih . huh !!! seriously sedih wey .. tp sedih sbb ape moy ???? aku sndri xtau ape y buat aku sedih , keliru bile jadi macam ni . tak lama lagi nak balik shah alam dah , mungkin sbb tu ke aku rasa sedih ???? sebab jauh ngan mama ayah ?? nnti siapa nk masakkan ? sape nk kejut bangun tidur ???? nak lunch n dinner ngan sape ????????????????????? ini semua sebab utama kenapa aku sedihhhh . tak sanggup seh nak jauh ngan mama ayah , selalu bangun tidur je mama ajak bebual , gosip , gelak kuat2 ngan mamam , shopping ngan mama , lunch n dinner ngan mama ayah , tp bile kat shah alam nanti cmne ???? -.- ya allah serius ni belum pegi pon aku da pk bukan2 , kat sana nnti lagi lah weyyyyyy , lg serabut ... :((
dulu bile nak gerak shah alam je , dlm kete or dlm bus mesti nangis bila nk smpai shah alam . tp bila dah smpai shah alam masih lega sbb my favourite boyfriend Firdaus ada bole jaga aku , makan sesame , tolong bile susah , tp now dia dah jauhhhhh :(( sangat jauh :((( kalau lah slovakia tu macam shah alam ke FAM dah tentu2 hari2 aku sanggup g amik dia , tp sekarang xbole :((( mana la ade duit nak g slovakia tuhhhh :( seminggu lagi dah start kelas , dah hari bahagia aku dah nak dekat . babyyyyy :((((((
i need u babyyyyy :(( sayang rindu b :((((((((((((
for sure balik shah alam nnti aku akan beli brg dapur sorg2 , makan sorg2 . kuar sorg2 , shopping sorg2 , nangis sorg2 . :((((( 
aku memang perempuan yang kuat luarannye , walaupon aku kasar ngan lelaki , lasak , bersukan , tapi hati aku ni lembut gyle dohhhh ,  dia je yang bole paham aku . nanti nak buat assigment sape nak temannn :((( sape nk tlg jd peneman bile aku nak hafal sesuatu subject :( selalu dia la jd cikgu penghafal aku . dengar aku bace berjam2 smpai hafal , teman aku study berjam2 , tpi nnti g kelas balik kelas , makan tidur , silap2 nk g makan pon mesti lupe punyeeeeee . bila dia ada kat malaysia hari2 dinner sama2 . aku balik kelas dia balik trainning terus keluar , kekadang bile kelas aku cancel , aku terus drive g FAM . tp now nk g FAM ade sape ???? pak guard jela . nak buat apeeeee :(( 
hari ni dah 15june . 
my birthday 20june .
tapi dia xde kat sini :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
cukup la dapat makan malam berdua , ade kek sekecil tapak tangan pon dah cukup memadai bagi aku .
asalkan kami berdua , tapii :((( dia jauhhhh , sangat jauhhhhh :(( 
20june is not just my birthday :( but our 1st anniversarry in our relation :( 
he's still not with me . 2 big days for me . i'm alone :(((
how i can feel ?????
feel empty !!!
MISS YOU SO BADLY SAYANGGGGGGGG :(
balik cepat -.-
 

No comments:

Post a Comment